Jak wygląda współpraca z Forklilft Zone ?
1
Wywiad – Poznajemy się
Zaczynamy od rozmowy. Dzięki temu precyzyjnie dostosowujemy nasze usługi do Twojego biznesu.
- Oczekiwania – Sprawdzamy, czy interesuje Cię kompleksowe doradztwo, czy tylko zakup sprzętu.
- Twoje cele i potrzeby – Określamy, czego potrzebujesz, aby zaproponować rozwiązania dopasowane do Twojej działalności.
2
Audyt – Analiza logistyki i floty wózków widłowych
Przeprowadzamy szczegółową analizę, aby znaleźć najsłabsze ogniwa
- Kompleksowy przegląd – Oględziny floty i logistyki, od stanu technicznego po efektywność użytkowania.
- Analiza – Razem określamy obszary wymagające poprawy, które przyspieszą i zoptymalizują Twoją pracę.
- Raport – Tworzymy szczegółowe rekomendacje i przewidywania oszczędności.
3
Dobór rozwiązań – Maksymalizacja zysków i redukcja kosztów
Dobieramy najefektywniejsze rozwiązania, aby zmaksymalizować Twój zwrot z inwestycji
- Specyficzne potrzeby – Wybieramy wózek, osprzęt i akcesoria, które najlepiej odpowiadają Twojej działalności.
- Dodatkowe usługi – Proponujemy (w zależności od potrzeby) sposób serwisowania lub jego brak, rodzaj gwarancji itp.
- Terminy realizacji – Ustalamy harmonogram działania dostosowany do stopnia skomplikowania proponowanych rozwiązań.
4
Realizacja
Dbamy o każdy etap wdrożenia naszych rozwiązań, aby zapewnić maksymalną satysfakcję.
- Pełna realizacja – Nadzorujemy dokładne wdrożenie i funkcjonalność każdego elementu.
- Stały kontakt i doradztwo – Jesteśmy dostępni w każdej chwili, oferując pomoc techniczną i wsparcie.
- Gwarancja (opcjonalnie) – Jeśli wybierzesz opcję gwarancji, Twój sprzęt będzie pod naszą kompleksową opieką.
Na czym w praktyce polegają nasze działania:
- Zapoznaniu się z profilem działalności klienta i aktualną flotą wózków widłowych
- Analizie zadań jakie ma realizować wózek widłowy / flota wózków
- Zbadaniu środowiska pracy oraz intensywności eksploatacji,
- Ustaleniu i klasyfikacji zagrożeń związanych z czasowym brakiem dostępności wózka (awarie – incydentalne lub zawinione, duże wahania godzin pracy wózka – dobowe czy sezonowe, zużycie energii vs. ilość i pojemność baterii trakcyjnych vs. czas ładowania, sposób wymiany baterii, itp.)
- Ocenie aspektów związanych z bezpieczeństwem i polityką firmy w zakresie norm środowiskowych, w kontekście wykorzystania wózków widłowych.
- Uzgodnieniu oczekiwań co do technicznego i wizualnego stanu przygotowania wózka
- Zdefiniowaniu obsługi codziennej wózka i wymaganej do tego infrastruktury (np. stanowiska ładowania i wymiany baterii trakcyjnych oraz uzupełniania elektrolitu, czyszczenie i kontrola sprawności wózka zgodnie z DTR)
- Dyskusji o preferowanym sposobie utrzymania sprawności technicznej wózka i podziale obowiązków w tym zakresie – serwis wewnętrzny i zewnętrzny
- Prawidłowym oszacowaniu budżetu niezbędnego do podjęcia racjonalnej decyzji o zakupie / leasingu
- Omówieniu innych kryteriów specyficznych dla danego klienta,
– Wynikiem przeprowadzonych analiz i dokonanych z klientem uzgodnień jest wytypowanie alternatywnych wariantów oraz przedstawienie zoptymalizowanych ofert.
– Klient podejmując decyzję wybiera rozwiązanie w sposób świadomy a maszyna, która do niego trafi będzie „uszyta na miarę”.
– Z racji naszego doświadczenia oraz sprawdzonych źródeł z których pozyskujemy wózki proces jest sprawny a dostawa wózka po pełnej renowacji wraz z UDT zajmuje tylko kilka tygodni.